H&M

Kikade runt lite på H&Ms hemsida som jag brukar göra dagligen och hittade på mig lite grejer jag absolut inte skulle tacka nej till att ha i garderoben och detta fick mig att må lite bättre :) Dock är det tre jackor och den första är den jag hade tänkt köpa men som försvann :( Är hur ledsen som helst för det eftersom jag vill ha den mer än något annat.. Men det verkar inte bli så :/ Har dock 600 den här månaden att handla för, så kanske kan beställa en gång till? :) Men ska köpa present till mamma också så får se hur mycket det blir över efter det;



Har ett par boyfriend jeans i min lilla samling som ni kanske ser och det är seriöst ett par av de snyggaste jeansen jag sett! Älskar hur de sitter på och att de sitter löst! Det kan inte bli snyggare enligt mig! Och sen linnebyxorna precis här över är också gudomligt snygga! Såg de på en lite större blogg och de sitter hur bra som helst på henne! Blir nästan lite deprimerad av att man inte kan köpa allt :( Eftersom man vill ha så mycket, haha! Fasan att mina föräldrar inte är miljonärer! Haha! Då hade jag kunnat bett om lite ur min samling, heh (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback