it hurts so bad

Nuduschad tjej här (som vanligt nu för tiden) Ska nog kolla lite på tv snart skulle jag tro :D Känner att det var ett tag sen, haha! Funderar även på att äta något, äter så sjukt mycket nu när jag dansar dag ut och dag in, jobbigt med stort J! Mina lår värker oerhört kan jag säga om ni inte redan visste, kan inte böja mig eller sitta utan att det gör otroligt ont, hah! Kan inte ens gå på toa utan att bete mig som en gammal tant! Måste ta tag i handfatet för att kunna sätta mig! HAHA! DET ÄR ILLA! Måste verkligen börja stretsha (stavas hur?) för jag kommer absolut inte klara av denna smärta om jag ska göra alla danser en vecka till! :o Det är plågsamt, haha!

Nu ska jag ha maaat! Hihihihihihiihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback