Jävla sopa!

Gud, man kan säga att jag haft en sopig slutspurt på min dag! Fyy! Hade grammatiksprov och fyfan vad usel jag var! Dock svarade jag på allt vilket är bra, men fan, räknar inte med mer än ett svagt G alltså, haha! Fast det har jag redan i vanliga fall med, men det här gjorde inte betyget någon nytta (N) Men dagens positiva var att jag blev klar med min t-shirt i syslöjden :D Alla sa till mig "fan, det ser ut som en köp tröja :o!". Så snygg var den, haha! :D Seriöst alltså den här gången ;) Jag är gaaanska grym i syslöjd förstår ni ;) Så nästa vecka får ni se den då jag får ta hem den :D DOCK har jag en mega skit stor negativ skit sak som hänt idag!!! Det värsta som kan hända ett klädesplagg hände mig idag.. Jag satte mig på ett jävla fitt tuggummi som några i klassen kastat runt på, haha! OCH JAG HAR VÄRLDENS FLÄCK I ARSLET NU!! Och det värsta är ju att det inte går bort? Så lika bra att slänga dem då? :( Tur att jag beställde nya jeans alltså :o Får dem nästa vecka eller veckan därpå, OCH mina brillor! Woho! :D Nu ska jag gotta mig lite i solen! Känner att DET skulle vara förbannat skönt efter en skit dag, haha :D PUSS!


Tänk er att det satt ett blaffigt tuggummi där som jag fick dra bort också..
Och bilden gör inte fläcken så tydlig, men den är SKIT stor irl :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback