like it or leave it

Nu är jag hemma från stan :D Fick med mig lite saker hem, visar strax :) Hann även med en fika på Coffehouse (heter det så?) skit samma, haha! Gott var det iallafall :) Hade tänkt köpa ett rött läppstift, men hittade inget billigt, eftersom jag känner att det är onödigt att lägga ner 150 kr på ett läppstift man kanske inte ens passar i och sen aldrig använder? Då köper jag hellre ett skit läppstift som jag kan prova (första gången) men hittade inget, så det blev bara:

* Foundation
* Puder
* Mascara
* Sminksampar
* Present till mamma



Och jag har lite kvar också :) Så jag har råd med något litet, godis eller vad tusan som helst! Haha! Nu ska jag tvätta bort sminket och prova det nya så jag fått en bra färg, PUSS!

Juste, fick inte Nelly leveransen, så imorn SKA den komma :D För det skulle ta 2-3 dagar och jag skickade efter i söndags, så då skickades den ut igår, och då ska den ha kommit idag eller imorn :) Så nu hoppas jag innerligt! Villha nya klädeeer! :D Sen nästa vecka kommer mina jeans och brillor, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback