love is in the air

Längtar faktiskt till morgondagen! :o Först och främst är det en liten sovmorgon, massa skönt det! Sen är det slöjd direkt och då får jag min t-shirt och sen får ni se den! :D Den blev riktigt riktigt bra faktiskt! Sen är det en ganska skön dag faktiskt :) Visst, lite tråkiga lektioner, men hellre det än prov och massa skit! Sen efter skolan SKA jag ha fått min Nelly leverans! Så hoppas att allt kommer passa! :D Fast jag längtar mest till fredag (självklart!) DÅ BÖRJAR MUSIKALVECKORNA! Woho! Kommer bli hur sjukt kul som helst! Jag ska ju dansa och det är ju någpt jag älskar, så tusan om jag inte får bestämma, haha! För vi ska ju komma på alla steg själva, så en sak är säker, de danser jag ska vara med och dansa, jag tänker INTE gå med på töntiga och fula saker, för jag vill absolut INTE behöva skämmas! Så jag tänker inte ge mig i första taget ;) Smell ya later boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback