Lovely day

Hejsan! Den här dagen har varit riktigt bra faktiskt :D Inte så jobbig som jag trodde :) Han t o m sova en liten stund på lunchen, eftersom vi hade håltimme från matten :D Så Helena och jag passade på att sova i Gruvan, heh!

Men det kommer inte bli något av det där som jag sa igår :( Ska istället hämta ut min beställning från H&M som kom idag :D Så det jag ska göra händer runt 20:e April istället :D Det går lika bra då :) Fick även ett stoort påskägg av mamma och pappa idag :) Hur fint som helst och massa godis i, hihi! Mums! Så nu kan jag mumsa hela helgen lång, haha!



Ni får även se bilder på allt från leveransen sen :D Hoppas verkligen allt passar nu bara! Speciellt bikinin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback