musikalvecka - dag 2

Kom hem vid lite över fyra -.- Har dansat HELA dagen! Är helt slut i kroppen verkligen! Så fatta värken i kroppen imorn :( Ush! Aja, det är bra träning det här iallafall :) Vi har nästan blivit klara med en av danserna, imorn ska vi göra klart hela, skit skönt! Sen får vi börja på den lugna låten, ännu bättre! Den dansen tänker jag satsa mest på verkligen :) Dock är det förbannat jobbigt att dansa i 8-9 timmar per dag! Haha! skit jobbigt! :o Men skit samma, det är bara till nästa torsdag så :) har iallafall precis tagit en dusch, så nu ska jag hämta lite mat och sen lägga mig och sova! Jag är helt sluuut! Gud! Känns som jag bara klagar och klagar, hah! Juste, hade ju med system idag, men det blev inte så många bilder, så lägger upp bilder i slutet av veckan istället då jag samlat på mig lite fler, hah! Fan, det kommer bli SKIT roligt när väl musikalen är :D Längtar verkligen! Hoppas bara man får kolla på när skådespelarna kör xd Så vi kan kolla innan vi ska upp och dansa :D För jag vill se hur den blir, hah! :D Nej, nu kurrar min lilla mage, så nu ska jag hämta mat, PUSS!

Juste, vi skrev upp idag också om man skulle ha muskaltröja :) SJÄLVKLART LIKSOM! Fan, skulle aldrig någonsin falla mig in att tacka nej till den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback