O M G (låååångt inlägg)

Haha! HERREGUD! Hämtade den bärbara hårddisken och tänkte kolla igenom bilderna på den och fan, nog kollar jag igenom! SÅ JÄVLA FULA! HAHAHAHA! Det är bilder från 2008 och jag har skit kort hår, skojar VERKLIGEN inte! HAHAHA! Oh gud! Tänker faktiskt bjuda på några bilder, liksom 2 år sen ändå, så det gör inget, hahah! Shit alltså.. Jag har verkligen fått mig ett gott skratt ;) Det lär ni också få, hihi!

  
 

Kommer ihåg den här bilden EXTRA väl, fan vad nöjd jag var med den efter den var tagen xd Haha! Känner att jag tycker samma nu också (N)

 
 

 


Nyare bilder (något nyare iallafall)

Ganska snygga (vi vet!)

Bild från min dåliga tid, hade svinkoppor i ansiktet :(

ÄNNU ÄLDRE BILDER!!
 
2005   /   Turkiet 2003-04? Står 04 på bilden, men mappen heter 03 xd

Turkiet 2005, gaaanska snygga måste jag erkänna ;)

NI FÅR INTE SE FRÅN MIN BLONDA/PERMANENTADE PERIOD!!
Hahahahahahahahahha! gud.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

ERIKA ERIKA , FUUL BILD PÅ MIG JUE :(:( <3

2010-04-12 @ 21:47:43
Postat av: frida

SNYGGGGGA! ;D <33

2010-04-12 @ 22:50:05
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: Alice

HAHA, det där kommer jag ihåg när du fixade mig och sen fota vi :D<3

2010-04-14 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback