Tisdag 13 April

Ja, då var man uppe (y) Eller gick upp halv sju, skulle duscha, men ändå :) Så nu är jag klar och det är 1½ timme kvar, ha ha ha......... Jag går alltid upp för tidigt :( Jäkla otur, haha! Men iallafall, nu sitter jag med yoghurt och mjölk :D Såg att de köpt en mellan mjölk nu, dvs laktosfri :) Det var våran lilla chansning på mina problem. Liksom syrran är laktosintolerant och därför använder vi bara sånna produkter i mat och allt och då är den enda laktosen jag får i mig ur min mjölk och det blir som en laktosbomb kan man säga och det kan vara det som gör att jag blir dålig :) Så vi får se om det blir bättre om jag kör laktosfritt på heltid ;) Men nu ska jag nog ta en bild, sen blir det att sitta vid tv:n en timme, haha! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback