Usch!

Är super duper duper trött! Men jag tog fram påskägget och nu sitter jag och mumsar på det :) Vilket gjorde mig piggare, för stunden iallafall :D Haha! Ska försöka vara uppe läänge ((: Men ska nog hämta den sista colan också :D Så det ska nog göra susen :) Heh! Så kommer strax!



Sådär ja :) Nu har jag fått ihop ett halvt glas cola, haha! Fanns inte mycket mer :( Men men, det är så det är ibland :( Och kan ju inte göra ny heller, eftersom resten av familjen sover och lär väcka dem ifall jag fixar ny -.- Haha! Lite surt faktiskt :) Men men! Så.. Vad ska man göra nu? Lyssnar på musik, skriver med två sociala små pojkar på msn, annars inte ett dugg! Väntar dock på att min tredje pojke ska messa :) Haha! Fan vad illa det här låter, men en av dem är en gammal bästa vän som jag fått tillbaka kontakten med, den andra en "valborgs" kompis, hahah! Och den tredje, min söta och rara lilla trissel och trassel vän :D Men nu ser jag att alla tre skrivit! Woho! Nu blir det fullt upp och absolut ingen tid att sova ;) Så ha en trevlig 2:a April nu va! :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback