vädret är underbart

Kom precis in :) Har legat ute på gräsmattan på en filt och tryckt i solen, underbart! Brände nästan lite grann på ryggen, hihi! Och premiäranvändningen gick till en början skit men sen toppen! :D Först försvann solen hela tiden, vilket var jätte irriterande, haha! Sen kom den fram och höll sig framme as länge! Det tackar jag för! Har även läst ut boken Syskonkärlek :D Alltid lika bra den alltså ;) Så nu måste jag börja samla ihop information om författaren och sånt -.- Men det gör jag senare :) Så.. Vad ska man göra nu? Funderar på att ta något att äta eftersom jag inte fick i mig speciellt mycket förut :/ Men känner mig inte speciellt hungrig ändå.. Fortfarande ett lätt illamående, men ska försöka äta en macka eller yoghurt iallafall :) Blir nog att kolla på tv sen också, så det blir nog bra! :D Nej, nu drar jag mig ut till köket för något att äta och sen vidare till vardagsrummet :) Ha en fortsatt trevlig solig dag! :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback