wazap earth

Godmorgon :) Vaknade precis, så ska väl ta och resa på mig snart, heh! Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, men vi märker väl om det blir hemma dag eller om jag hittar på något :) Jag har iallafall resten av veckan planerad (ungefär) för på fredag ska jag vara med Fridis! Saknar henne enormt! Och sen är det två till jag ska träffa under lovet men inte bestämt dag med, och det är ju ändå 6 dagar kvar, så jag får ju plats med några fler i min planering ;) Haha! Nu ska jag gå ut och kolla om vi får tv grejen idag, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jossan ^^

Men ofta! Då har du lov till månda! Ja har ba till freda! O sen helg, men sen är de skola på måndan ju! Va orättvist! Men skönt för dig (: <3

2010-04-07 @ 11:24:58
Postat av: frida

jag saknar dig, my love!

2010-04-07 @ 22:31:23
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback