we belong to the music

Woho! Fick min leverans i brevlådan idag :D Och allt var skit snyggt! Dock var skolavslutningsklänningen lite kort, men man kanske man fixa det med något, det lär vi märka, haha! Den var iallafall skit snygg :D

Just nu sitter jag och kollar igenom vilka av bilderna jag ska visa på kläderna :) Har även på mig mina läsglasögon!! Det visste inte många av er att jag hade ;) Men nu gör ni! :D Har även nyss ätit makaroner och falukorv! Mums! Juste, fick även veta att jag var godkänd i svenskan och samhällskunskapen idag :D Woho! Klarade båda proven (y) Och nationella proven i matte gick väl sådär, haha! Känner mig hyfsat säker, men ändå inte -.- Så vi lär märka hur det gått senare :D Nu ska jag längta massor tills imorn för då börjar musikalveckorna, wohooo! Kommer bli hur roligt som helst!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback