yo yo everybody!

Hm, godmorgon på er :) Jag vaknade för ca 5 minuter sen.. Så är skit trött, haha! Vill gärna lägga mig mer igen under täcket där det är massa varmt! Hur skönt som helst! Men, måste komma upp någon gång och klockan är ändå 11 och det är ganska sent, så det blir nog bra nu ändå :) Ska nog strax hoppa in i duschen, för tydligen blev det inget med gymmet idag, pappa väckte mig inte som han sa att han skulle? Så vi får ta det på måndag istället :) För idag ska jag till Alice och sen sova där :) Skit mysigt, heh. Vi läg väl glo på massa filmer och proppa i oss massa onyttigheter, hehe! Så.. Jag skriver mer sen, men nu blir det duschen, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback