you and me

Kom hem för ett tag sedan :) Har hunnit äta och kolla på My super sweet 16 :) Så ska snart hoppa in i duschen. Dagen har varit ganska skön, har mest hållt på med en dans bara och nu är den klar :D Så nu har jag alla mina danser färdiga, så nu är det bara att träna, träna, träna tills de sitter perfekt! Dock gör mina lår hur ont som helst, så kan inte sätta mig eller böja mig, så får kämpa under danserna hela tiden, haha! Men det ska nog bli bra :) Imorn är det fredag, dvs helg! :D OCH det är valborg! WOHO! Då blir det massa ös! Kommer bli skit roligt! Hoppas verkligen att kvällen blir lyckad :D Woho! Johanna tog massor av bilder idag, så om jag ber extra snällt kanske jag kan få några av henne :) Så då får ni äntligen se, haha! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback