a lonely girl in a lonely world

Nu är jag hemkommen :) Vi fick lov att springa för att hinna med tåget idag igen -.- Tåget stod för fan på fel perrong! Det har alltid kommit på 7:an när vi åkt hem men nu stod det på 6:an?! Det va drygt, haha! Tänk om vi inte märkt något? Men att va tvungen att springa gjorde inga undervärk för mig pågrund av att jag har världens huvudvärk :( Liksom 2 dunk per steg? Det är JOBBIGT! MEn nu till det roliga och positiva :D Vi hade heldag inom stylist idag då :D Och det va skit roligt! Sen fick vi även ett eget penselsett till sminket som vi även får behålla, awesome! Nu ska jag försöka vila lite så huvudvärken försvinner så jag kanske kan träffa en :) Kisses






AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback