a new day with new experiences

Ojojoj, vad många uppdateringar det blev idag ;) Eller nää! Haha :D Idag var min första dag med riktiga lektioner, dock var det bara information och att kolla runt och lära sig datorn lite :) Imorn blir det väl mer allvar antar jag :) På engelska lektionen skulle vi skriva ett brev till Lisa (min lärare/mentor) om sitt liv och något som hänt under sommaren eller under sitt liv :) Skrev 1/3 i skolan och så skrev jag klart resten förut ^^ Blev sjukt nöjd! :D Så den förtjänar ett MVG+ ;) Imorn ska några tjejer från klassen dra ut och käka under lunchen, för vi har nästan 2 timmars lunch och vad ska man göra? Jo, man kan käka pizza, woho :D Så det blir säkert skit gott! Sen efter skolan drar jag direkt till Monika där även Alice kommer vänta :D Kommer bli awesome! Saknat mina brudar som attans! Juste, ska även kolla med dem om vi inte kan smita iväg för lite inhandlande av nachos och dippar till det :D Typ cheesedip och salsa :D Mmmh, finns INGET godare med nachos och salsa (hot) det är så jävla underbart gott! Man kan äta, äta och äta och man får aldrig nog! Till slut bränner det som fan i munnen, haha :D Men nu ska jag nog sova :) För drar hemifrån vid 7 för mitt tåg går halv 8, så måste upp tidigt ^^ Dock blir det värre på torsdag då mitt tåg GÅR 7, så måste cykla vid halv 7!!! USCH USCH USCH! Det är FÖR tidigt!
Juste, tänkte bara säga att min klass är förbannat bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback