Alice gästbloggar!

Tja, Alice här!

Erika lät mig blogga åt henne, hon är fortfarande väldigt sliten sen Stockholm xd men nu tänker jag berätta vad vi gjorde hela helgen i huvudstaden.

Klockan halv två kom vi fram med tåget till Centralen, där blev vi hämtade av Marcus :) Marcus föräldrar skjutsade hem oss hem till Marcus GRYMT SNYGGA LÄGENHET som ligger i Hammarby Sjöstad, riktigt nice!
Sen åkte vi till Nacka och kolla runt där, sen tillbaka till Marcus för att käka och fixa oss. Vid 6- halv 7 tror jag begav vi oss mot Kungsträdgården :) Och fy fan säger jag bara The Voice var inte bra det var sjukt bra, helt as grymt verkligen, riktigt glad att få spendera en så häftig upplevelse med min fina vänner :D<3  Men jag fattar inte hur vi klara oss alla vi tjejer gick runt med 10-12 cm höga klackar i 6 timmar eller ja Erika Thelin tog av sig sina efter en liten stund, och Erika tog av sig sina efter the voice men Monika och jag höll ut hela kvällen, så vi hade bara lite ont i söndags men det var det värt ;)
Men vid halv tolv kom vi tillbaka till Hammarby och fixa lite sen blev det att vi satt på Marcus 20 m långa balkong och snacka om allt möjligt, riktigt mysigt!
Vi la oss någon gång vid två-tre ingen aning. Men på söndagen när vi vakna så låg vi kvar en stund och bara slöa sen upp och fixa till oss, och vid halv ett drog vi mot centrum, vi käkade på mc och sen drog monika och jag till åhlens för jag var tvungen att köpa puder xd Sen 14:25 tog vi tåget hem till Katrineholm.
Vill tillbaka till the voice säger jag bara, men nu håller vi redan på att planera ett till besök i Stockholm i September troligtvisst :D Men det var allt! <3

Tjadå / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback