äntligen!

Vaknade runt 6 :) Så mellan då och nu har jag fixat mig och ätit frukost :) Så om ca 5 minuter ska jag sätta på mig conversen och cykla ner för vägen och möta upp Erika, så drar vi vidare till tågstation :D Där väntar även Felicia :) Sen när vi kommit fram till Norrköping är det äntligen dax för oss att ha vår första skoldag :) Har längtat efter den här dagen så grymt länge och nu är den kommen! Och jag är ganska nervös, men det är inte så farligt ;) Antar att det blir värre när man väl börjar närma sig skolan eller något, haha! Det är ändå 2 timmar kvar till skolan börjar :) Men jag uppdaterar mer när jag kommit hem och så berättar jag hur dagen varit, ha det bra! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback