back from Norrköping

I'm home! :) Jag fick med mig en svart skjorta, ni vet en sådan från H&Msom är så efterfrågad :) Dock ville jag helst ha en blå :( Men det var den enda färgen som inte fanns! Det fanns svart, vit och militär grön.. Men ine blå :( Så det blev jag lite sur för! Sen fick jag även med mig en klänning från H&M :) Så två grejer från min lilla önskebild fick följa med mig hem :* Visar bilder sen, sitter just nu vid föräldrarnas dator :) Men kan visa från hemsidan hur de ser ut :)


Sådär ser de ut :)

Och jag kanske beställer dessa;


Vet inte vilka skor än :) Så vi får se, älskar de grå men de lär gå sönder snabbare eftersom det är mocka, så de svarta är bättre, så vi får se :) Och jackan är militärgrön i butiken? Så jag vet inte om det där är samma :o Hoppas det!

Imorn är sista sommarlovdagen för min del, ÄNTLIGEN! Och på måndag börjar jag skolan :D Har längtat som en galning :) Dock vet jag inte vad jag ska fördriva morgondagen med ^^ Men kommer väl på något :) Men nu ska jag dra, så vi hörs! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback