B&J and movies sounds great on a rainy day like this

Godmorgon :) Har legat i sängen och dragit mig i några timmar nu, men nu fick det va nog :) Idag blir det (som vanligt) att träffa Alice och Monika :D Men även Anton, Pontus och Robin står med på listan idag :) Vi kommer dock hamna på ett ovanligt ställe, dvs at Robins place! Vi ska kolla på The grudge, för min underbara kusin har inte sett den ^^ Haha! Hon va en aning skakis efter att vi förklarade filmen för henne igår, för till en början lät det såhär "jag vill verkligen se den!!" och efter att vi förklarat "jag vill verkligen inte se den!!" såå ;) Haha! Men nu ska vi se den iallafall och jag måste erkänna; (skräckfilms fantasten som jag är) t o m jag blir lite skakis av denna film! Såg den första gången när jag va 10 kanske? Hade den kommit då? Eller så va det tidigare ålder eller en aning senare :) Vi hade iallafall syrran och min soffa (jag har den dock inte kvar längre) i vardagsrummet och de va röda.. Haha! det känns som 1000 år sedan! Så länge sen va det :) Så sen dess har den filmen gjort mig lite skakis eftersom jag blev så grymt rädd av den då :) Men en sak är säker, DEN ÄR GRYM! Så Alice får väl hålla min hand eller något om hon blir allt för rädd ^^ Men nu ska jag ta och käka något och sedan fixa mig lite :) See ya later amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback