delicious

Godmorgon amigos! Vaknade lite halvt imorse runt halv 11 och kollade direkt på mobilen och vad ser jag? Ett sms från Felicia! Och vet ni vad det står? "JAG HAR KOMMIT IN PÅ STYLIST!! <3" Är så jäkla glad nu alltså! Nu kommer jag känna någon och hon är min bästa vän! :D Vi hade säkert tappat kontakten lite halvt om vi inte börjat samma program eller ens skola :( Och det vill jag inte! Så är sjukt glad nu, men jag tror nog att hon är aningen gladare ^^ Sen när jag gick ut ur rummet så såg jag något gott på köksbänken ;) Äpple/kanel muffins skulle jag tro att det är :D Doftar underbart iallafall och smakar lika så! Pappa kom precis in med en :* Och så sa han att han gjort illa ryggen :( Han har haft ryggskott förut, nåstan dickbrock en gång för några år sedan så hoppas det inte blir så illa nu :(



Idag hade jag tänkt ta det lugnt och bara slöa och läsa min bok, men nejnej ;) Vi ska ut till farmor och fixa massor och jag ska tjäna pengar! ;D Blir grymt! Och solen skiner, så vet dock inte om jag kan tvätta fönster :/ Men ska iallafall klippa gräset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback