det här är sagan om coolaste katten i det långa landet falukorv

Nu drog Erika :) Det slutade med som jag trodde; film ^^ Vi drog till Ica Nära och hyrde filmen Fame, så jäkla bra den var! Älskar filmen som handlar om dans :o Har ju dansat själv, dock inte så avancerat :) Men fan vad jag skulle vilja kunna dansa så! Samma sak med filmerna Step up, helvete vad jag älskar dem! Finns absolut inget bättre än dans! Det är grymt! :D Nu ska jag iallafall kolla runt lite på internet och vänta på att Erika hör av sig :) För hon ska kolla lite med sina föräldrar om The voice, så vi får hoppas hon får! :D Kommer bli så sjukt grymt iallafall! Längtar som en gnu och det bästa av allt, jag åker med de grymmaste brudarna någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback