hm?

Har precis kollat på lite bloggar och och facebook :) Märkte då att vissa Katrineholmare lägger sig i vad andra Katrineholmare lägger upp på deras bloggar? Vad spelar det för roll egentligen? Varför lägga upp ett inlägg på ens blogg om hur tragiskt det är att göra som en viss person gjorde? Det är väl lika tragiskt att bry sig om en sådan små sak? Känns lite patetiskt att läsa en sak på en lite större Katrineholms blogg och sedan se på en annan mindre hur mycket h*n tagit åt sig. Måste ju finnas en anledning till det? ;) Vet inte om alla förstår, men om ni skulle sett detta på några Katrineholms bloggar igår/idag så förstår du hur jag menar :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på film med Julia :D Vi har kollat på Nasses film (barnsliga, vi vet) och nu kollar vi på Lejonkungen 3 :D Haha! PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Får jag logga om hur uschig du är som tar min tröja? ;)

2010-08-03 @ 19:55:08
URL: http://maurinda.tumblr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback