I tried not to hurt you

Funderar på om jag ska ta och sova snart :) Börjar bli riktigt trött och sen ska jag upp tidigt imorn, för klockan 10 hämtar Felicias pappa oss på tågstation här i Katrineholm och så åker vi till Norrköping :) Har ca 500 kr att köpa något för, så hoppas jag hittar något bra till skolan börjar ^^ Men nu ska jag nog stänga av datan, så vi hörs! Kisses

Juste!! Felicia hade tydligen kollat med några som också ska börja Stylist om hur klasserna skulle bli uppdelade, för en hade tydligen ringt och frågat :) Och Felicia och jag kommer troligtvis hamna tillsammans! :D Woho! Dock blir det inga fler Katrineholmare i vår klass :( Lite trist, men då blir det fler nya ansikten och nya människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback