I'm alive but I barely breathing

Hello earth! Jag är vaken och det är ett mirakel! ;) Nej, men jag brukar sova till mellan 12-13 om dagarna och så går jag upp lite innan halv 9 :) En klar förbättrning alltså! Så det här fortsätter vi med framöver till på måndag då jag kommer gå upp halv 6 :) Eftersom jag kommer ta ett tåg som går 07:56 :) Då blir halv 6 tiden perfekt! Jag har tid att vakna, duscha, fixa mig, käka frukost och cykla mot tågstation :) Great! :D Juste, mitt ärende idag har ställts in för det var inte nödvändigt längre, så jag ska bara dega framför tv:n nu under morgonen och så får vi se vad som händer under dagen :) Troligtvis ingenting, haha! På fredag ska jag ju klippa mig vet ni? Erika kommer följa med mig och efteråt drar vi runt på stan och hänger och inskaffar grejer till skolan börjar :) Sen halv 4 ska hon också klippa sig ^^ Så då hänger jag med henne :) MEn inget party på kvällen blir det, så den delen skiter vi i ;) Men nu ska jag fixa ihop lite frukost, är JÄTTE sugen på o'boy så jag tänker ta ett STORT glas med det :)) Hö-hö. Men vi hörs snyggingar! Kisses

Tänker bjuda på en snygg bild på en liten tjej, haha!

Kommentarer
Postat av: erika

haha vilken dag vi kommer att ha :D <33

2010-08-18 @ 12:48:10
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback