is that a smile on your face?

Godmorgon fellows :* Idag är det en kort dag för mig :) Slutar 11.15 och ska då äta lunch, sen 12.32? brukar kunna vara sånna tider, då tar vi tåget hem :) Idag har vi bara engelsktest och sen information, dvs lekar ;) Imorn är det en längre dag.. Slutar vid 15.00 då, men det är för vi ska leka lite med datorerna då :) För imorn är det datorutlämning och sen ska vi sitta i någon timme och ha genomgång om hur datorn funkar och lära sig allt i den :) Sen när jag kommer hem så är det bara att fixa sig lite, för sen runt 18 kommer stora feta släkten :D Min papi fyller hela 47 år :* Så grattis grattis till honom! Dock kommer Alice och jag vara aningen osociala efter fikat, hihi! (fast det är vi alltid) för vi ska leka med datan :D Hä-hä :) Äntligen blir jag av med min jäkla skit data! Kommer bli förbannat skönt att få ett problem ut ur mitt liv, haha! Men nu ska jag sätta på mig skorna och dra mig mot tågstation, hörs efter skolan! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback