jag har fått mig en jäkla hickattack som vanligt!!

Har precis kollat på 5 avsnitt av Smallville och jag har STOR bölat, skrattat och varit hur koncentrerad som helst på allt som hänt under avsnitten :D Smallville är verkligen en av de bästa serierna som finns! Clark Kent in my ♥ alltså! ^^ Men nu börjar klockan bli ganska mycket så ska väl dra mig mot sängen strax :) Imorn funderar jag på om jag ska stapla massor med ved faktiskt :) Vi fick MASSOR av ved för någon dag sen, vi får det varje år eftersom vi har kamin och då eldar man ved, haha! Hur skönt som helst under kalla vinter dagar :) Så imorn/idag blir det nog att stapla ved och ska väl kolla med mamma och pappa om jag kanske kan tjäna något på det om jag åtminstonne tar hälften? Hela uppfarten är full, så det är MASSOR! För min kära pappa han bara med 2-3 rundor innan han fick ont i ryggen :( Stackarn har fått ryggskott :( Han har haft det förut och vi har alltid bett honom ta det lugnt med ryggen för att inte behöva få så igen, men nu har det hänt :( Dock tror jag inte det blir lika illa som då, för då var det nästan diskbrock, tror jag redan skrivit detta? Hm.. Men iallafall, ska se om jag kan tjäna kanske en 100 lapp? :) Skulle sitta fint i min lilla penga samling :D För det blir troligtvis The voice nu då efter allt krångel, för vi har hittat oss en sovplats och nu har alla pengar :D Så vi ska väl planera lite mer, sen om 1 vecka bär det av till Stockholm :) Ska även kolla med tjejerna om de är sugna på lite shopping på söndagen sen :) Känns lite surt om man ska åka till Stockholm och va i centrum så pass mycket utan att ens köpa något ^^ Men vi märker väl hur det blir :D Nu ska iallafall jag sluta skriva, det blev ganska mycket ^^ Så har du läst allt är du grym! Men vi hörs amigos! Sleep tight and I see you tomorrow! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback