långt hår vs skallig



Neeej! Jag bara driver med rubriken :) Har uppsatt bara ^^ Men ser en aning skallig ut? Hm.. Men nu är klockan halv 4 och jag är inte direkt trött faktiskt :o Alldeles för mycket cola ikväll ^^ Haha! Men ska väl försöka sova om ett tag iallafall, vill helst inte sova bort hela morgondagen även om det skulle vara förbannat skönt! Juste, måste klippa mig snart som ni säkert redan visste och det blir troligtvis att klippa som sist, dvs kort :) Måste få bort allt slitet och sånt, så det är bäst om jag gör det! Men jag trivs förbaskat bra i kort hår, dock är det grymt snyggt med långt men jag trivs bättre i kort faktiskt :) Lättare att fixa och sköta om helt enkelt! Och så måste jag börja använda hårinpackning MYCKET oftare! Så Alice har sagt att hon ska köpa massa olika till mig i födelsedagspresent ^^ Vilken sötnos hon är, haha :D Men vi höres amigos och sov gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback