my first day at Plusgymnasiet

Hej :) Idag hade jag då min första skoldag och det gick väl helt okej :) Kan väl inte säga att jag har bästa klassen, men den duger helt klart! Alla Katrineholmare hamnade i samma klass så det blir säkert kanon :) Men det finns vissa i klassen som jag absolut inte vill lära känna och vissa som är aningen skumma, haha! Men det är sånt man får räkna med ;) Dock vet jag inte riktigt vad vi heter? Om vi heter Stylist1013B eller HVSTY1013B, haha! Förbannat långa namn iallafall :) Men det är första dagen, klart jag inte kan allt ;) Men jag trodde nog lite bättre om skolan faktiskt, trodde alla skulle få skåpen nere i mysiga källaren men nejnej! Vi fick i något sällskapsrum och jag fick underskåp :( Och det är inte som ett vanligt underskåp när det är 2 skåp som är på varann, nu är det 3! Så jag har två över mig och två brevid mig på varsinn sida! Absolut sämsta placeringen ju xd Som tur är har jag Felicia över mig, Evelina på ena sidan och Therese på andra :D Så är omringad av de jag känner :) För Evelina hade jag ju haft lite kontakt med innan, så det gick ju bra sen lärde vi känna Therese också och är Valla bo :) Känns riktigt bra faktiskt :D Och sen Felicia då, haha! :) Kommer aldrig glömma det hon sa :( Alla skrattade i klassrummet iallafall, hahaha! Imorn tar vi nya tag och direkt på morgonen har vi två test :( I matte och svenska.. Sen ska vi nog leka lekar, ha ha ! Lär bli SUPER roligt ;) Eller inte. Sen på onsdag har vi ännu ett test, då i engelska :) Sen lekar därefter igen xd Och på torsdag har vi information och datorutlämning :) Sen får vi någon timme att lära oss datan och leka lite med den :) Så det blir nog toppen :) Men är besviken på maten! Vi äter på en restaurang, Pappa Grappa. Och maten va ändå super dålig! Det som var bäst va salladen! Men maten va skum, det stod inte ens vad det var? Eller okej, det va falukorv och potatis, men vafan va det för sås? Den va vit med konstiga saker i xd Jag sa svampsås och Evelina blomkål, haha! :) Äcklig var den tydligen iallafall :) Och nu blev det ett långt inlägg men det är intressant ^^ Men vi hörs, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback