run as hell

Hejsan! Min andra skoldag är avklarad! Vi hade först matte och svensktest :) De gick båda riktigt bra :D Så lär absolut inte behöva extra hjälp ^^ Sen lekte vi bara massa lekar typ, eller lekar och lekar, vi skulle lära oss namnen på varann genom att göra en rörelse om vad vi gilla och säga"hej jag heter..." haha! Men nu kan jag 4/5 av klassens namn :) Fick även reda på att en fyller imorn och en på fredag :D Så blir att gratta dem då :) När vi skulle hem så hade vi ca 10 minuter på oss att gå från skolan till tåget, så jag, Felicia, Evelina och Therese fick SPRINGA till tåget! Haha! Vi han precis! Och då menar jag precis! Sen när jag kom till Katrineholm drog jag till tandläkaren för att kolla min tand :) Det var inte ett minsta litet fel på skittanden! Vafan ilade den och gjorde så ont för då?! Dock sa hon att jag kanske stukat den? Stukat.. En tand.. Herregud! Men antar att allt är möjligt, haha! Skulle även köpa inpackning och shampoo och balsam, men de kostade 42 kr styck för shampoo och balsam och 75 kr för inpackning! Hell no! Så drar nog till ÖB någon dag snart och införskaffar det jag behöver :o Där är priserna låga iallafall! Men nu ska jag kolla på tv och vila, hihi ^^ Uppdaterar kanske lite senare, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback