she's a dirty, dirty dancer

Hello fellows! Idag ska jag träffa Erika som jag saknat som en gaaalning! Länge sen jag träffade den bruden ju :( Så denna dag kommer bli super! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det slutar väl med att sitta och snacka om jag vet inte vad och glo på en film ^^ Haha :) Men det gör mig absolut ingenting! Morgondagen kommer spenderas med älskling, Alice och Monika tror jag :) Vi lär bara sitta och snacka, haha! Det är något jag lärt mig att vi alltid gör och sen kanske vi kollar på en film :) Hoppas bara vår förmåga att välja film har förbättrats sen sist ;) För den filmen vi valde då.. FYFAN VA DÅLIG! Haha! Shit alltså. Men nu ska jag väl fortsätta vänta på ett sms från min kära Erika :) Så sätter väl på ännu ett avsnitt av Smallville ;) Vi hörs amigos! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback