tävling

Ja, man kan väl lika gärna göra det lite roligt för sig själv och vara med i en tävling :) Eller vad säger ni? ;) Tävlingen går ut på att man ska lägga upp en sommarbild på sin blogg och länka inlägget till http://nlstudio.blogg.se och vinnaren vinner en reflexskärm, grymt! :D Så detta får bli min bild;



Jag vet, jag vet! Det kanske inte är en skit snygg bild eller så, men jag är inget proffs och jag är inte grym med systemkamera. Men jag är riktigt riktigt nöjd med den här bilden! Det kan vara den bästa bild jag någonsin tagit :) Så jag är jätte nöjd :) Vi får bara hoppas jag inte kommer sist, haha!

OCH jag tycker bilden är riktigt somrig :D En bra början på sommaren innebär fina blommor enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback