we are, we are, the youth of the nation

Hello fellows! I'm back :) Söta Alice tröttnade på att jag inte uppdaterade så hon tog tag i det själv :* Sötnos där! Men har absolut inte haft någon ork att uppdatera, för det har hänt alldeles för mycket på sistonne. Men nu är jag tillbaka som sagt och jag ska försöka uppdatera skapligt mycket iallafall om dagarna :)

Jag har iallafall fortfarande sommarlov vilket är riktigt tråkigt! Alla har ju börjat skolan redan :( Förutom vissa som också ska börja utanför kommun :) Men det är riktigt trist att sitta och vänta på att själv få börja skolan :o Och det är inte ofta jag säger såhär; JAG LÄNGTAR TILL SKOLAN BÖRJAR! Och jag skojar verkligen inte! Är desperat att börja :D Liksom ny stad, ny skola, nya människor och nya erfarenheter :D Kan inte bli bättre! Så jag taggar inför måndag :) Men till dess har jag lite saker som måste avklaras först, imorn har jag lite ärenden att fixa, så det blir att gå upp tidigt :) På torsdag ska jag träffa min söta lilla Alice när hon slutat skolan :* På fredag ska jag klippa mig klockan 11 på Heaven or hell, så då ryker håret! Det blir kort igen som sist när jag klippte mig :) Kanske även lite små shopping inför skolan ^^ Och sen på kvällen blir det kanske skumparty with the gang! Haha :) Sen sover Alice här under natten till lördagen, sen så blir det kanske bio på lördag med Felicia :* Och på söndag blir det bara att tagga, tagga, tagga! Så ser min sista vecka av sommarlov ut :) Blir säkert super! :) Men nu ska jag göra något som jag inte riktigt vet vad det är än. Eller jo! Jag ska läsa tror jag :D Så vi hörs amigos! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback