what's the point

Godmorgon :) Om en kvart sticker jag mot tågstation och möter upp Felicia :) Har hunnit duscha, fixa mig och käkat frukost sen halv sex :) Dock fick jag förbannat mycket tid över så har suttit vid datan i nästan en timme -.- Men hellre att ha lång tid på sig än att behöva stressa :) I skolan idag har vi först mattetest och svensktest för att se på vilken nivå inom ämnet vi ligger på :) Sen efter det har vi några timmars information, därpå vi ska leka lekar, haha! Men det blir säkert roligt ;) Efter skolan bad jag Felicia att vi skulle gå på stan ett tag, för jag måste införskaffa en hårinpackning och ett speciellt vårdande shampoo och balsam :) Sen när jag kommit hem med tåget så åker jag mot tandläkaren för att se om jag kan få en tid, för jag tror det hänt något med en tand :( Den gör ont och ilar så in i helvete när jag biter i något med den tanden :( Sen efter det ska jag antagligen sova, haha! Lär va super trött som igår efter skolan :) Sov från 14 till 19 typ lite hit och dit, men kunde ändå somna vid halv 12 :) Vilket va bra, så hoppas på något liknande idag ;) Men nu ska jag nog ge Tufsan lite mat och sen sätta på conversen och rulla iväg mot tågstation på min cykel, hihi :) Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback