by day, by night

Idag har jag än så länge hunnit med att kolla på båda Arn filmerna med syster.
Har även bakat en kladdkaka som jag sitter och njuter av just nu :) Att jag alltid ska lyckas ;)
Har även hunnit med att hjälpa till med lite sysslor här hemma så som att plocka ur och i diskmaskinen och städa käket en aning. Så nu hoppas jag att de inte ber mig om mer, haha!

Ikväll skulle vi ha gått över till familjen Sköld för "glögg kväll" och träffat dem och några fler familjer, men det har kommit upp lite hinder så de skickar oss hem till familjen Sonevang istället.
Så det löste sig ju till slut, men nu kan vi inte bara gå utan nu måste vi ta en taxi eller bilen, haha!

Men idag ska jag även hinna med lite annat, men nu ska jag fortsätta njuta av kladdkakan och kolla lite på tv.
Så vi hörs nästa gång jag känner för att uppdatera :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback