new year

Idag är det då sista dagen under året 2010, dvs nyår!

Måste erkänna att det här året har varit mitt livs bästa!
Den här sommaren har varit awesome! Jag har lärt känna några kanonfina människor som betyder hur mycket som helst för mig nu! Dem har förändrat mitt liv helt!
Min sommar bestod mestadels av sena utekvällar med några grymma människor! Mitt första riktigt förhållande. Resa till Kreta med min favorit person! Och mycket mycket mer ♥

Jag kommer iallafall aldrig glömma det här året. Det är helt enkelt oförglömligt :)



Nu ska jag börja fixa mig för senare, ska ta en tripp till affären med Alice och Emma :)
Planerna jag hade för nyår verkade skita sig totalt, så nu känns nyårsafton skapligt ovärd helt plötsligt. Som tur är har man reservplaner ifall sådant här skulle hända.
Så min kväll kommer istället spenderas med Alice och Emma då :) Vi lär väl ta det lugnt och köra Kinect, se på film och gotta oss helt enkelt!

Men nu ska jag då fixa mig, så hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback