nrkp again

Kom hem för ca 1 timme sedan. Har varit i Norrköping hela dagen och shoppat!
Fick pengar från farmor igår att handla julklappar för (till mig) och nu är de slut, hihi!
Allt gick åt smink fick det göra, då mormors pengar fick gå till kläder. Men jag är super nöjd! Köpte riktigt riktigt nödvändiga grejer!
Sedan när jag väntade på bussen drog jag in på Åhlens här i stan och där köpte jag på mig 3 ansiktsmasker.
Så nu sitter jag här med en djuprengörande chokladmask :)
Men nu ska jag gå och tvätta av masken och sedan lägga mig framför tv:n ett tag.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: fanny!!!!!!!

HAHAHA heting.se!! modermask!

2010-12-03 @ 20:42:55
URL: http://fwsissteck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback