sunday night

När Alice drog satt jag och hade det skönt med ett fotbad. Kände att jag ville pyssla om mig själv lite idag :)
Fotfilning och vårdande, dusch, hår inpackning, ansiktsmask och sedan lite body lotion i doft av apelsin.
Så nu känner jag mig oerhört fräsch!

Morgondagen vet jag inte hur den kommer se ut. Kanske blir en dag hemma i ensamheten? Eller kanske en dag ute i allmänheten? Haha..
Nej, men något lär jag hitta på.
På tisdag ska jag träffa Erika som jag inte träffat på ett tag, så där får vi se vad som händer.
En sak är säker! Någon kväll ska jag dra på bio, troligtvis Narnia 3 :)
Det är en film jag måste se!
Eller visst, det är många filmer jag måste se ;) Kan rabbla upp några;
  • Narnia 3
  • Inception
  • Pirates of the Caribbean 4
  • Breaking Dawn
  • Tron Legacy
  • Life as we know it
  • Beastly
Sen kommer jag inte på så många fler, men om jag själv fick gissa så borde antagligen ett 10-tal filmer läggas till i min lista :)
Men det där är filmer jag måste kolla på inom snart framtid (vissa har kommit ut, vissa inte).




Kommentarer
Postat av: Romeo

Tron MÅSTE du kolla på:)

2010-12-26 @ 22:42:43
Postat av: erika

Det ska bli skoj i morrn :D<3

2010-12-27 @ 22:24:48
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback