we'll be alright

Haha! Det är för jävla härligt när statistiken höjs REJÄLT under en viss dag med nästan 50 unika läsare :) Dock sänktes det lika mycket dagen efter, haha!
Men är man en urusel uppdaterare får man räkna med det!

I måndags så skulle vi ha med oss modell till styliststunden, så Felicia och jag delade på Johanna :) Dock blev det bara jag som fixade henne vilket inte förvånar mig när det gäller Felicia, haha! Hon brukar vilja assistera assistent istället ^^ Men Johanna blev SUPER snygg när jag var klar med henne och hennes nya hårfärg blev som grädden på moset! Gudomligt snygg är du!

Här ser ni ju lite hur hon såg ut och vad säger man förutom; SNYGGING!

I tisdags fick vi jullov och julavslutningen på skolan gick ut på en modevisning som 2:orna anordnat åt oss :)
Det var faktiskt riktigt coolt att se och jag måste faktiskt erkänna att när de visade bildspelet som var menat till Uffe blev jag faktiskt aningen rörd! Han är min absoluta favorit lärare och han ska bli pappa ledig nu, vilket innebär att vi inte får träffa honom på nästan 1 år.. Så blev riktigt rörd när 2:orna hade fixat ett bildspel till honom :)

Igår var det bara att vakna och börja fixa allt möjligt för halv 4 så skulle man dra mot tågstation för att möta upp Madde och Felicia :) Vi tog 4 tåget mot nrkp och sedan vidare mot Evelinas överdrivet snygga lägenhet för förkrök och sedan vidare till Borgen för party!
Antar att partyt var dugligt, men det var inte värt 100 spänn för inträde, 20 spänn för garderob och 28 spänn för taxi, dvs 148 spänn.. Det var förbannat mycket roligare i lägenheten med Felicia, Madde, Fanny, Evelina, Lukas och Dennis! Dock fick jag ett men för livet av Lukas, men antar att jag får lov att leva med det. Haha!

Idag vaknade vi alla upp i lägenheten och alla hade väl sovit skapligt, men vi fick inte ligga kvar så länge eftersom vi var tvungna att börja packa för hemfärd :) Men jag har iallafall haft en förbannat bra start på mitt jullov tack vare dessa människor!

Nu ska jag snart sova bara för att få dagen jag längtat efter! Dvs julafton :) Vill öppna mina egenköpta julklappar och jag vill absolut öppna mammas och pappas julklappar som de köpt till mig! Och vill ni veta något som jag är GRYMT stolt över?
Jag får 7 julklappar och Emma får bara 5, hihi! OCH JAG FÅR DET STÖRSTA!
Haha! Barnsligaste människan någonsin eller?

Men nu ska jag fortsätta med mitt, så god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback