wanted

Dessa skapelser tänker jag införskaffa någon gång snart skulle jag tro :)
Enda problemet är nog att den översta inte lär finnas i Katrineholm och om jag har mer otur, inte ens i Norrköping.
Men jag hoppas den kommer finnas å något av ställena.
Sen den understa som är lite dyrare, hela 249 riksdaler för bh:n! Men jag antar att det är värt det, kolla bara på den!
Dem finns på H&M och Lindex.

Jag får ju lön snart för mitt lilla helgarbete för några veckor sedan, så då har jag troligtvis råd med någon av dessa. Sedan får jag även studiebidraget i slutet av December såklart.

Idag så ska jag bara ta det lugnt nu under dagen, för ikväll blir det festligheter i Forssjö.
Vi ska på "50-års fest", så det är bara att hoppas det blir roligt.

Men nu ska jag strax hoppa in i duschen skulle jag tro, annars om någon timme :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback