will you love me trough this

Runt 2 tiden drog jag och Erika ner på stan en snabbis. Hade tänkt mig att jag skulle få med mig något snyggt till nyår, men icke. Letade igenom hela H&M som en galning! Gick fram och tillbaka säkert 3 gången i hela butiken och hittade aldrig någonting jag ville ha!
På hemsidan finns det en söt liten skapelse som är super enkel som jag ville ha, men själv klart har sketna Katineholm inte beställt hem sådana (vilket inte förvånar mig... usla stad).

Köpte istället med mig lite fler nödvändigheter som jag verkar göra varje gång jag handlar nu för tiden. Aldrig något onödigt och roligt, bara nödvändigheter.. Men det är kul det med :)
NIVEA Clear-up strips
Ögonfrans böjare
Pensel - ögonskugga
Så antar att jag får använda mig av det jag redan har hemma. Vet dock inte hur jag ska mixa ihop en outfit, men får helt enkelt luska lite på den delen till fredag.
Ska nog ha mina nyårs skor jag hade förra året iår med :) De är faktiskt 1 år gamla nu, hihi!
Love them ♥
Nu ska jag kanske sätta igång någon film eller tv:n bara :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback