couldn't been worse

Ush, klickan är nästan kvart i tolv & jag är inte ett dugg trött!
Försökte sova för drygt en timme sen, men gav upp på grund av illamående :(
Är jätte nervös inför veckan & jag är hur ledsen som helst!
Har två nationella prov i veckan & jag börjar bli jätte nervös!
Sen är det ju Safiren på tisdag & det gör ju inte saken bättre :(
& idag har mamma & jag bestämt att jag ska klippa mig i slutet av februari..
& jag måste klippa av MASSOR! :'(
Kommer bli kanske lite längre än axlarna kvar :(
Men min älskling (Frida) är så sjukt underbar så hon peppar mig & försöker få mig att se allt bra i att bli korthårig & sånt :)
Själv tyckte jag att jag ser barnslig ut i det & jag ser jätte liten ut!
Men hon har fått mig att tro att det kommer bli kanon snyggt!
Jag kommer se skit bra ut i det & jag kommer troligtvis att bli skit nöjd :)
Jag älskar dig massvis Frida!
& sen börjar jag bli nervös inför Åland, okej det är i Maj, men ni ska veta hur jag mådde efter förra gången då vi åkte februari 2009 & kollade på EMD :D
På dit vägen & under båtturen va det inga problem alls,
men på bussen hem blev jag hur åksjuk som helst & höll på att spy flera gånger & jag mådde skit dåligt!
& det gjorde ju inte saken bättre med att det va 2-3 timmar kvar hem också :(
Så fick sitta på en buss & vara spyfärdig i 2-3 timmar..
Sen i flera veckor efter båtresan så var jag som "sjösjuk" kan man säga :o
Allt vinglade & jag kände mig som om jag stod på en båt & jag mådde as illa flera nätter på grund av det :(
Så jag hoppas verkligen inte det blir någon jäkla upprepning av det!
För det klarar jag verkligen inte av :'(

Men en sak är säker! Jag längtar till sportlovet! Den veckan kommer göra mig hur lycklig som helst under min dåliga tid nu!
Det är lov & jag får pengar, då kan jag köpa nya grejer & det gör mig alltid på jätte bra humör! (L)


Kommentarer
Postat av: frida

älskar dej erika !

2010-02-08 @ 17:14:40
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback