IDAG HÄNDER DET

Ja, om mindre än två timmar sitter jag nervös och förhoppnings full om hur mitt hår kommer bli :D Idag drar även syster till Göteborg enda till söndag, härligt! Vill också åka bort :( Men men, blir att möta upp Albert sen tror jag innan klippningen, sen sitter han och väntar till jag blir klar :D Sen ska jag köpa hårgrejer :) Sen vet jag inte vad som händer :) Men ikväll blir det troligtvis att jag sover hos Alice :) Ha en fortsatt underbar torsdag :D Blir bara detta inlägg och sen ett hur håret blev, så ni är medvetna om min dåliga uppdatering idag :)
PUSS!


sista bilden på mig med långt hår nu då.
osminkad och vacker

Kommentarer
Postat av: emma

haha du är alltid vacker erika :) <33

älskar dig <3

2010-02-25 @ 11:24:09
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 12:58:01
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-25 @ 16:20:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback