I'm one of a kind

13 HAR DU:
Ett förhållande: Nej, inte för tillfället :)
En bästa vän: Jag har ganska så många? :o
Haft ett seriöst förhållande: Seriöst & seriöst va det väl aldrig direkt, men skapligt :)
Dejtat en av dina bästa kompisar:  Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Kan man säga.
Skrikit åt en lärare: Skrikit & skrikit vetja inte ;)
Kysst någon och sedan ångrat dig : Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha, nej :D
Några husdjur: Ja
Hamnat på polisstation: Haha, nej, inte åkt dit iaf :o

12 DAGENS:
Klädsel:  "lack"leggins, grått clown linne & kort jacka typ :)
Hår: Uppsatt
Låt: Are you ready - Three days grace
Vill ha: Kladdkaka tack!
Sjuka: Snuva!
Drog: CHOKLAD!
Saknad: *hemlig* (L)
Köp: Bussbiljett?
Godis: Marabou & Geicha
Attityd: Otroligt glad & lite ignorant? (säger man så?)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: DÅLIG DAG!

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: I guess Julia? (L)
Kärlek: oseriös: Magnus Carlsson (barbados, alcasar?)  -  seriös: Alexander
Husdjur: Marsvinet Ludde tror jag (L)
Semester: Kreta om jag inte har fel :)
Jobb: Huh.. ej jobbat än :)
Köpta skiva: HAHA! inte fan vet jag? :o
Riktiga kärlek: Alexander :)
Piercing: Öronen!
Konsert: Höh.. Tror det va Magnus Carlsson! HAHA!
Fylla: Valborg 2009 (L)

10 Senaste:
Personen som smsade dej: Elvis :D (L)
Personen som du kramade: Helena :*
Peronen som ringde dig: Felicia :*
Personen som du ringde: Johanna tror jag? :o
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Frida :*
Alkoholdrycken: Vodka (Y)
Bilfärd: Från Alice igår :)
Filmen du såg: Avatar (L)
Gången du grät: Ett tag sen det fan! :o Men någon vecka sen tror jag?
Måltiden: 5 timmar sen typ? xd

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: aldrigaldrigaldrig!
Våga hoppa bungyjump: läs över!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Verkligen inte! :o
Kalla dig själv lycklig: Mjo, hyfsat :D
Hellre ta bilden än vara med på den: Spelar ingen roll :)
Kunna gråta över en kille: Verkligen!
Kunna gråta över en tjej: Ja, om något skulle hänt skulle jag fan gråta :o 
Ljuga för någon: Ja, det skulle jag om det va nödvändigt? Inte annars :o
Kunna springa 50mil: Haha, självklart?

8 VAD:
Gör du just nu: Skriver? Men ska snart baka scones :)
Ska du göra imorgon: skola, sen foooolk
Säger du till dig själv när allt känns jobbigt: Om det handlar om en kille "du är värd bättre, så gråt inte över honom"eller om något annat så tänker jag på allt bra jag har :)
Har du med dig in på bion: massa godis & en cola! :D
Är det för färg på dina byxor: Svart!
Är det för väder hos dig just nu: Snö, snö & mera snö.. & tydligen lite mörkt?
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseendet såklart, men det är inte utseendet jag bryr mig om :)
Skulle du göra om du vann på lotto: Hm.. skutta upp & ned ;) Haha!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
leggins, linne, trosor, bh, toffs, hårspänne, armband

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Om jag känner honom, nej, men om jag inte känner honom, ja ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Sexton :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: Ganska många faktiskt :o
Luvtröjor: Ska va svarta! (Y)
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Jag ska tatuera mig snart, så japp :D & jag vill ha navelpiercing, men får inte :(
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Haha, både & faktiskt :D

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång!
Sommar eller vinter: SOMMAR!
Vilken ålder har varit bäst hittills: 14 & 15 :D
Sova på sida, mage eller rygg: sida eller rygg?
Kyssar eller kramar: KRAMAR ÄR BÄTTRE! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback