kommer sakna dig älskling!

Idag drog Frida till Branäs :( Kommer sakna henne massor! (L)

Idag är det söndag och för en gångs skull gillar jag söndagen, FÖR DET ÄR INTE SKOLA IMORN! Annars brukar söndag bara betyda slut på helgen, men inte nu ;) Hahahahaa! Men dock vet jag inte vad jag ska göra idag? :o Så antar att det blir att kolla på film eller något? Fast då behöver jag godis... Och jag orkar inte gå till någon affär.. Haha, fast egentligen, när nya vägen till Coop, Ica Kvantum och Willy's och de andra mataffärerna kom tänkte jag "shit! nu får jag det hur nära som helst! :D" eftersom jag bor precis vid nya vägen, men nej.. Det är långt ändå! Och nu när det snöar så förbaskat mycket så blir det LÄNGRE! För då är all snö ivägen så man måste kämpa och då blir man trött och kall och så orkar man inte längre.. Det är dåligt, MEN på sommaren! :D Då gillas den vägen stoort! För då kan man ta cykeln och bara köra full fart mot affärerna :D För då är det inget ivägen, det är varmt och då är det skänt att bara ta cykeln och cykla iväg :) Och nu blev det massa skrivande om en väg? Haha, hoppas ni inte blev allt för uttråkade (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback