we stand here, face to face and I wish you'll kiss me

Tjaava! :D
Nu är man hemma & har hunnit äta 2 mackor & druckit ett glas obo'y :)
Funderar på om jag ska lägga mig i sängen & glo på tv & sen sova lite xd
Eller så ska jag sätta igång det nya avsnittet av Vampire Diaries (L)(L)
Juste, har även hunnit läsa de två senaste kapitelna? av älsklingens berättelse :D
Sjukt bra, läs gärna HÄR (L)

Dagen har varit ganska slö, förutom skridsko åkningen :o
Jag va seriöst sämst & alla skrattade åt mig :(
Haha! Fast jag förtjänade inget bättre,
ftersom jag skrek så mycket & greppade första bästa person för att hålla balansen (A)

Nej, nu ska jag fan sätta på Vampire Diaries, sen sova :D
För ikväll ska vi till Julia ju, så skriver sen igen eller ikväll/inatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback