baby, let me know when you want things serious

GLÖM INTE HJÄLPA MIG ATT VÄLJA KLÄDER!

Sitter & äter en macka, dricker oboy & dricker C-vitamin just nu :)
Ganska gott faktiskt :D
Idag har jag bestämt mig för att köra på osminkat ifall ni ville veta ;)
Så det enda jag har är ett tunnt lager puder som inte ens syns? Ganska onödigt kanske,
men känns säkrare så (A) haha!

Efter skolan idag ska pappa & jag dra till Norrköping för att byta ut mina skor som gått sönder.. är så jäkla arg, LIKSOM HELA UNDERSIDAN LOSSNA?!? skit skor.............
Sen efter det måste jag fortsätta plugga på Geografin, ska lära mig andra sidan idag :)
Får se om det blir lika enkelt & roligt om inte Julia är med :(
Hon fick mig att vilja plugga & hon gjorde det roligt & jag kom med massa knäppa idéer till hur jag skulle komma ihåg länderna xd
T ex, Bangla Desh fick bli en vinglande människa, liksom hör ni inte likheten!? :o
& typ Yemen & ett gem :D Oman, en orm? Liksom hur likt som hellst & jag kommer ihåg skiten också! :D
OOOOOTROLIGT! :D ska nog köra på det från & mer nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback