Dålig uppdatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag :(
Men jag har riktigt goda nyheter! :D
JAG SKA FÅ BÖRJA PÅ NAUTILUS NU!!!
Jag har fått med mig hem ett medlemsavtal som jag ska skriva på & lämna in & på fredag vid tre ska jag ha min (intrdiktion?) hur fan stavar man det?
Typ as happy faktiskt! :D Nu ska bara Erika Thelin fixa sin,
sen kan vi äntligen börja träna :D
Om någon behöver det så är det ju jag! Liksom världens dåligaste kondition! & jag kan ju behöva den nu ;)

Nej, nu ska faktiskt jag sätta igång med massa jäkla Crimewords som är läxa i engelska till imorn :/
Så jag skriver ett inlägg senare :)
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du träna på natilus om du inte fullt 16 , alltså hur gjorde du ? :)

2010-01-20 @ 21:03:51
Postat av: Erika

jag fick ett villkor, att jag bara skulle träna med pappa & ska jag träna där, va jag tvungen att ta det, så när jag ska träna nu så åker jag med pappa, men liksom de kan ju inte tro att jag ska stå med honom? :D

jag kommer ju träna som om jag vore där själv, haha! så det är ju ingen skillnad? xd

2010-01-20 @ 21:10:20
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback