Fredag (Y)

Hah, jag överlevde dagen! :o
& JAG SKÄRDE I HJÄRTAT!!!
Haha, tyvärr hände det som borde hänt mig en annan :(
Lite synd (L)
Men tydligen kommer vi skära i ögon snart & det ska tydligen vara värre!
Ush! :( Men ganska kul att glo på ett liggande öga som glor tillbaka! :o

Men nu till dagen :)
Va någon jäkla dans efter no:n på Nyhem & jag fattade verkligen inget!
Riktigt jävla dåligt & jäklarna DROG med mig upp för att dansa!
2 GÅNGER OCKSÅ!!!
& sen gled de runt, sparkade, lekte hundar & slog sig själva resten av tiden..
Så jävla uselt alltså! Satt & garvade hela tiden,
då jag inte blev rädd för dem som ställde sig framför en & glodde ner på en -.-
Efter skolan drog jag & Johanna ner på stan & hon köpte lite grejer :)
Sen bjöd hon mig på en chokladboll på Sultans :* Tack!
FAST DET KOSTADE 40 SPÄNN FÖR 2 CHOKLADBOLLAR!!! JÄVLA RÅNET!
Men nu är jag då hemma & jag ska nog sätta igång med Fridas design snart :*
Har lovat henne att fixa en, så vi får hoppas att den blir bra :D
Juste, ska nog baka en kladdkaka sen också :D
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback